x تبلیغات
دکتر هادی

خاصیت جمع کنندگی انار برای بانوان

انار میوه ای دوست داشتنی است که خیلی ها آن را دوست دارند. انار، این میوه خوش رنگ و گوارا پس از خواص و ویتامین های مختلف است. یکی از خواص این میوه خون سازی است. باعث تکثیر گلبول های قرمز می شود. همچنین درمانی است برای مشکلاتی چون غلظت خون و گرفتگی عروق. کسانی که انار می خورند کمتر کبد چرب می گیرند. چرا که به خوبی چربی ها را از بدن دفع می کند و اجازه تجمع آن ها را نمی دهد.

پرسش های رایج در مورد ماسکهای پزشکی چندلایه

این روزها تنوع ماسکهایی که در بازار وجود دارد ممکن است ما را گیج کند که کدامیک را خریداری کنیم تا بتوانیم از کرونا  در امان بمانیم. تنوع و رنگ ها و مدل های گوناگون ماسک گاهی باعث می شود سردرگم شویم و ندانیم کدامیک را خریداری کنیم. اهمیت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک که مهم ترین آن است بسیار است. تا جایی که بهتر است تنها ماسکهایی با لایه ها و ساختارهای خاصی را خریداری کنیم. طبیعتا هر ماسکی برای این روزهای ما مناسب نیست. در این مطلب به پرسش و پاسخ هایی در مورد ماسک خواهیم پرداخت که ممکن است برای شما هم به وجود آمده باشد.

خستگی پوست چیست و چطور آن را از بین ببریم

شنیدن اصطلاح خستگی پوست ممکن است برای خیلی ها تازگی داشته باشد. همچنین شاید خیلی از ما ندانیم که پوست هم خسته می شود. بله پوست ما نیز در طول روز به دلایل مختلف خسته و کدر می شود. حتما دیده اید که پوست ما در صبح که از خواب برمی خیزیم بسیار شفاف تر از عصر و شب هنگام است. همچنین خیلی وقت ها که زیاد کار می کنیم پوست ما کدرتر می شود و شفافیت خود را از دست می دهد. در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم که چطور می توانید با روش های ساده و خانگی خستگی پوست خود را از بین ببرید و همیشه پوستی جوان و شاداب داشته باشید.

با برخی نشانه های کرونا آشنا شوید

قطعا همه ما این روزها با نام پروتکل های بهداشتی و معنی این عبارت آشنا هستیم. به همه کارهای لازم برای این که از کرونا محفوظ بمانیم نام کلی پروتکل های بهداشتی داده اند. برخی از مواردی که در این پروتکل ها وجود دارد استفاده از ماسک و ضدعفونی کردن دست پس از تماس با سطوح آلوده، حفظ فاصله با دیگران در ملاقات های حضوری و... هستند. اما گاها پیش می آید که با همه این ها متوجه می شویم فردی کرونا گرفته است. بهتر است هر چه زودتر کرونا را تشخیص دهیم. اگر کرونا به موقع تشخیص داده شود درمان خیلی خیلی راحت تر می شود. با شناخت نشانه های این ویروس می توانیم زوتر درمان را شروع کنیم. با این کار شانس بهبودی بیشتر می شود.

شامپویی برای موهایی که آسیب دیده اند و شانه نمی شوند

موهای ما ممکن است به دلایل مختلفی شانه ناپذیر شوند. خیلی از کسانی که زیاد و پیش از حد سشوار می کنند تجربه خشن شدن موها را داشته اند. هم چنین کسانی که خیلی موهایشان را رنگ می کنند نیز موهایشان کم کم زبر می شود. در رنگ مو ترکیبات شیمیایی وجود دارد. این ترکیبات شیمیایی است که باعث می شود رنگ موها در اثر تغییرات شیمیایی تغییر کنند. اما در کنار زیبایی که ایجاد می کند ممکن است باعث ضعیف شدن موها شود. اکسیدان موجود در رنگ های مو باعث از دست رفتن بسیاری از ترکیبات مفید مو می شود. رنگ کردن های زیاد نیز به ساقه مو به شدت آسیب می زند. حتی ممکن است باعث شود موها ریزش پیدا کنند. اما شانه نشدن و سخت شانه شدن یکی از مشکلاتی است که گاها حتی پس از یک بار رنگ کردن مو به وجود می آید. برای از بین بردن این مشکل چه کنیم.

با میزان اثربخشی هرکدام از ماسکهای پزشکی آشنا شوید

ماسکها پس از شیوع کرونا به ابزاری بسیار مهم برای حفظ جان و سلامت ما بدل شدند. شاید هیچ یک از ما گمان نمی کرد روزی برسد که مجبور شویم برای زنده ماندن، در خیابان ها و در حین کار در زمانی که سرکارمان هستیم ماسک داشته باشیم. اهمیت ماسک و انتخاب درست آن این روزها بسیار مهم تر از پیش شده است. همه ما باید ماسکی خوب و درست و حسابی داشته باشیم تا بتوانیم از کرونا ایمن بمانیم. انتخاب ماسکی که استانداردهای حفاظتی لازم را داشته باشد اهمیت فراوان دارد. تنوع ماسکها نیز این روزها بسیار زیاد شده است. ماسکهای با شکلها و شمایل گوناگون زیاد شده اند و گاهی گیج می شویم که کدامیک را خریداری کنیم. در این مطلب می خواهیم شما را با میزان اثر بخشی و کارایی که هر یک از این ماسکها دارد آشنا کنیم. با شناخت این ماسکها می توانیم انتخاب بهتری در این روزهای سخت داشته باشیم.

شرایطی را برای کودک برقرار کنید تا به مسواک زدن علاقه پیدا کند

همه ما دوست داریم بچه هایمان از سنین کم مسواک بزنند و از دندان هایشان مراقبت کنند. خیلی وقت ها اما به دنبال راه حل های سختی می رویم. فکر می کنیم باید کارهای پیچیده ای انجام دهیم تا بچه ها به طور منظم مسواک بزنند. با زور و اجبار نیز راه به جایی نخواهیم برد. بچه ها باید یاد بگیرند که مسواک بزنند و بدانند که برای مراقبت از خودشان است و نه جلب نظر والدین. پس بهترین کار این است که به آن ها آگاهی بخشی کنیم و برایشان توضیح دهیم که دندان های ما چه قدر مهم هستند. اگر دندانی خراب باشد چه درد سختی خواهیم کشید. اگر تنها یکی از دندان هایمان را از دست بدهیم چه سختی هایی خواهیم کشید و حتی نمی توانیم به خوبی همه خوراکی ها را استفاده کنیم. پس اولین گام دادن آگاهی لازم در مورد اهمیت مسواک و مراقبت از دهان است.

با دستکش های لاتکس و ویژگی هایش بیشتر آشنا شوید

در این مطلب می خواهیم اطلاعات تقریبا کاملی را در مورد لاتکس که یکی از معروف ترین و پر استفاده ترین دستکش های پزشکی است در اختیار شما قرار دهیم. این دستکش در بین پزشکان و کارکنان مراکز درمانی مثل بیمارستان ها، درمانگاه ها و... بسیار پرمصرف و کاربردی است. دستکش با ویژگی هایی جالب که باعث شده به دستکشی بین المللی برای پزشکی تبدیل شود.

با یکی از محبوبترین ماسکهای ایرانی قدیمی و با سابقه آشنا شوید

شاید فکر کنید که در زمینه همه محصولات پزشکی وابسته به کشورهای خارجی بوده ایم. البته که نواقصی وجود دارد اما خیلی از ملزومات پزشکی نیز در کشور خودمان تولید می شود. البته ممکن است برای تامین کامل نیازها نمونه هایی نیز از کشورهای دیگر وارد شود. در زمینه ماسک اما حتی پیش از کرونا شرکت هایی خیلی بودند که محصولات نهایی شان حتی از خارجی ها و نمونه های وارداتی در همین زمینه هم بیشتر بوده است. ماسک دی یکی از این ماسکهاست که سالهاست به عنوان یکی از بهترین ماسکهای ایرانی شناخته می شود و محصولات خیلی خوبی هم توسط این شرکت به بازار عرضه می شوند.

دلیل استفاده از رایحه های میوه ای در محصولات مراقبتی

محصولات مراقبت و پیش گیری از بارداری مدل های مختلفی دارند. معروف ترین آن ها که کاندومها هستند در تنوع خیلی زیادی تولید می شوند. دلیلش هم این است که این محصولات برای موارد مختلف و برای سلیقه های مختلف ساخته می شوند. این محصولات حتی در برخی موارد خاصیت های درمانی دارند. به طور مثال در مدلهای روان کننده از دردهای نزدیکی که برخی از زوجین دارند پیش گیری می شود.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد