x تبلیغات
دکتر هادی

با دستکش های لاتکس و ویژگی هایش بیشتر آشنا شوید

در این مطلب می خواهیم اطلاعات تقریبا کاملی را در مورد لاتکس که یکی از معروف ترین و پر استفاده ترین دستکش های پزشکی است در اختیار شما قرار دهیم. این دستکش در بین پزشکان و کارکنان مراکز درمانی مثل بیمارستان ها، درمانگاه ها و... بسیار پرمصرف و کاربردی است. دستکش با ویژگی هایی جالب که باعث شده به دستکشی بین المللی برای پزشکی تبدیل شود.

ادامه مطلب

با یکی از محبوبترین ماسکهای ایرانی قدیمی و با سابقه آشنا شوید

شاید فکر کنید که در زمینه همه محصولات پزشکی وابسته به کشورهای خارجی بوده ایم. البته که نواقصی وجود دارد اما خیلی از ملزومات پزشکی نیز در کشور خودمان تولید می شود. البته ممکن است برای تامین کامل نیازها نمونه هایی نیز از کشورهای دیگر وارد شود. در زمینه ماسک اما حتی پیش از کرونا شرکت هایی خیلی بودند که محصولات نهایی شان حتی از خارجی ها و نمونه های وارداتی در همین زمینه هم بیشتر بوده است. ماسک دی یکی از این ماسکهاست که سالهاست به عنوان یکی از بهترین ماسکهای ایرانی شناخته می شود و محصولات خیلی خوبی هم توسط این شرکت به بازار عرضه می شوند.

ادامه مطلب

دلیل استفاده از رایحه های میوه ای در محصولات مراقبتی

محصولات مراقبت و پیش گیری از بارداری مدل های مختلفی دارند. معروف ترین آن ها که کاندومها هستند در تنوع خیلی زیادی تولید می شوند. دلیلش هم این است که این محصولات برای موارد مختلف و برای سلیقه های مختلف ساخته می شوند. این محصولات حتی در برخی موارد خاصیت های درمانی دارند. به طور مثال در مدلهای روان کننده از دردهای نزدیکی که برخی از زوجین دارند پیش گیری می شود.

ادامه مطلب

آیا استفاده از ماسکهای نانو برای کرونا تاثیری دارد یا خیر؟

در بازار وسیع بازار کالاهایی که برای مراقبت از کرونا به وجود آمده است هر روز شاهد محصولاتی هستیم که جدید هستند. هر روز محصول جدید تری به بازار می آید که سعی می کند با افزایش کارایی هایش نسبت به محصولات قبلی بهتر باشد تا بتواند با آن ها رقابت کند. در مورد ماسکهای کرونایی این تنوع روز به روز بیشتر می شود. حتی رنگ های ماسکها هر روز تازه تر و جدیدتر می شود. ماسکهای طرح دار و با شکل و شمایل مختلف هر روز وارد بازار می شوند تا بتوانند مشتریان زیادی را جذب کنند. ماسک نانو یکی از ماسکهایی است که این روزها در برخی از داروخانه ها و مراکز فروش این کالاها دیده می شود. اما آیا این ماسکها قابلیت این را دارند که از کرونا پیش گیری کنند یا خیر. در این مطلب کوتاه به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

ادامه مطلب

بیشترین مواردی که باعث ابتلا به کرونا شده است

ویروس کرونا از طریق تنفس هوای آلوده به ویروس می تواند ما را درگیر و بیمار کند. همچنین از طریق تماس با سطوح آلوده نیز می تواند جابجا شود و باعث ابتلای فرد به ویروس شود. همه می دانیم که انجام چه کارهایی می تواند خطر را کاهش دهد. اما گاها فراموش می کنیم و دانسته و یا نادانسته گرفتار می شویم. موارد زیر جزو بیشترین عوامل ابتلا هستند.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد